Thursday, December 30, 2010

New Year's Eve Dress & Happy New Year!


I managed to finish this little dress yesterday night (I used this to make the pattern) ..just in time to make a dress for myself today and be ready for a little party tomorrow! I want to wish you all a good end to 2010 and a happy and healthy 2011!

On a side note: I will continue with this blog in 2011 in Dutch! I have a lot more dutch readers (and customers) so I think it's a good step for Blij Als Mij. For all you English readers that don't understand Dutch... Thank you so much for your support and of course you can keep on visiting! The pictures won't be in Dutch...! And with some help I hope to meet you in 2011 again overhere!

6 comments:

kronova said...

Heey wat leuk!'
Wens je een hele mooie en gezellige jaarswisseling toe.
En natuurlijk een gezond en creatief 2011.
groetjes Kronova

Tuur said...

oooh wat een prachtige jurk en zooo ontzettend lief!
Wat zou ik willen dat mijn meiden hier nog in passen...zucht..
Een heel goed uiteinde en een super nieuwjaar!!

Jikkes said...

Ohh wat superschattig toch!
En inderdaad ik zo willen dat ik nog zo'n klein meisje had, wat daar in zou passen =)

RoosMarijn said...

Ah, de rolzoompjes zijn gelukt! :) Ik maak ook vrijwel alleen maar jurkjes en rokjes voor onze meis, de jongens (ook net 6 en bijna 8 overigens - en dan nog een van 4) schieten er op dat vlak echt bij in. Of ze moeten een leuk roezeljurkje aan willen... LOL

Jolanda said...

MOOI! Heel erg mooi!
Ik wens je een creatief 2011 toe.

NelleKus said...

Hallo,
Zo te zien heb je een wondertje van een dochtertje gekregen. Eindeloos kun je er naar staren, niet? Zelf geniet ik ook van mijn meisjes die ook nog in die snoezige jurkjes passen. Heerlijk om voor ze te maken.
Een mooi 2011 gewenst!
Groetjes, Nelleke